torsdag 24 februari 2011

Vimplar


Jag har ju såklart gjort som alla andra, sytt vimplar, till Tuvas rum. Tygerna hittade jag i en gammal tapetprovspärm som jag hade hemma, tygerna var i kvadratiska bitar och matchade tapeterna. Jag har länge tänkt att jag ville använda tygerna till något, sy kuddar eller något liknande. Egentligen skulle jag hellre vilja ha en massa snygga retrotyger, och gärna lite mer färgmatchat tex bara i gröna nyanser eller röda eller gula eller.... De här är ju tex supersnygga.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina vimplar! Första gången jag kikar in, mycket fint får jag lov att säga. Lägger till dig på min länklista! Vad roligt att du ville agera testpatrull åt mig. Maila mig din adress på info@karinottilia.se så skickar jag hem dregglisen!

    SvaraRadera
  2. Så söta vimplar. Jag har haft tanke att sy det jag med, men det har inte blivit av. Det finns ju oändligt att göra, men inte oändligt med tid. Då är det toppen att kunna titta på andra som gjort det :).

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det hemma!

    Jag har aldrig hittat till din blogg tidigare, men jag kommer definitivt återkomma. Jag tycker du stickar jättefina saker och tar hur fina foton som helst!

    SvaraRadera